Nu är det väll bara att vänta :(

Såg just på det sista avsnittet av säsong 3 av Heroes :-( Vilken cliffhanger inför säsong 4 men måste man vänta? Hoppas verkligen inte att det tar lika lång tid som mellan 2 och 3. Skrivar strejken i USA förlängde det visserligen men man vet aldrig.

Snart ska jag åka hem till Sverige igen ska bli så skönt att äntligen få träffa mina älskade gullungar igen har saknat dem så mycket. Ska ligga och pussa och krama på Maja och Tyra hela tiden så länge jag är hemma :-) (Familjens Golden Retriver så ni inte får några felaktiga intentioner :-P)
Ska bli skönt att komma hem till familjen också sen ser jag fram emot ett intensivt nyårs firande som börjar med en lång bilresa hem från Sverige ner till Amsterdam och efterföljs av några dagars hårt firande. Sen är det bara tillbaka till jobbet igen. Kommer dock bli skönt att få ordentligt internet igen :-P Ska bli skönt att få ner min dektop dator också. Inga mer trötta armar efter att man suttit framför datorn heller eftersom jag får ner mitt datorbord och dator stol också :-P

Iallfall sak gå och se om min tvätt är klar nu så att jag kanske kan få lite rena kläder tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0